Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

Życie z łuszczyca - sukienka na studniówkę, a łuszczyca

agusia0994 - Pon Gru 17, 2012 10:31 pm
Temat postu: sukienka na studniówkę, a łuszczyca
Witam wszystkich, mam niesamowity problem. Studniówka zbliża się wielkimi krokami, a łuszczyca nie ustępuje, szczególnie na nogach. Długa sukienka trochę mnie przeraża jestem niska i będę wyglądała tragicznie. Macie jakiś pomysł na chwilowe ukrycie tych małych wrednych plamek ? Nie wiem, może jakiś brozner do ciała, czy coś w tym w stylu, nie wiem czy to w ogole coś daje. Albo może jakieś wyjątkowe ładne długie sukienki. A i co myślicie o czarnych rajtkach na studniówkę, jakoś mi to chyba nie pasuje. :)
szater - Wto Gru 18, 2012 10:06 am

ja na swojej studniówce miałam 70% ciała zajete...pare plamek pewnie bym nawet nie zauważyła :razz: a tak powaznie to wystapiłam w spodnium....ciemny dół....biała góra,spodnie były szerokie...nawet bardzo ,stwarzały wrażenie spódnicy....zabawa była przednia....moze to ważniejsze jak przejmowanie sie paroma plamkami?sciskam cieplutko :tuli:
tygryska - Wto Gru 18, 2012 1:57 pm

a ja bym zalozyla krociutenka spodniczke i do tego biala bluzka, bolerko, i na nogi rajstopy czarne grubsze ;)

cos takiego:
http://i.pinger.pl/pgr379...1986884f0f17e3/

nogi zeby (pomimo rajstop) nie bylo nic widac mozna troche zamalowac korektorem lub podkladem wodoodpornym ;)

bolerko zeby przyzwoitosci stalo sie zadosc ;) :>

basia44 - Wto Gru 18, 2012 2:11 pm

Super tygryska :lol: :lol:
ale gdzie konkretnie kochana masz te zmiany można coś jeszcze pomyśleć :grin:

tygryska - Wto Gru 18, 2012 2:14 pm

z tego co napisala to glownie na nogach wiec moim zdaniem dobry wodoodporny podklad i rajstopy i bawimy sie do rana :)
agusia0994 - Wto Gru 18, 2012 2:24 pm

tylko na nogach. no ze dwie małe kropki jeszcze na rękach, ale tym się już nie przujmuje. Chyba zrobię tak jak radzicie czarne rajtki, trochę korektora, czy podkładu. Dzięki wielkie : ) a do jakiego koloru sukienki będą pasowały czarne rajtki ;>
tygryska - Wto Gru 18, 2012 3:49 pm

do czerwonej :)

a tak serio to do kazdej :)

romcyś - Wto Gru 18, 2012 8:38 pm

Witam
Tygryska - :brawo: za Twój bardzo dobry gust (o którym nie powinno się dyskutować), ale . . . .
pozdrawiam
romcyś

tygryska - Sro Gru 19, 2012 4:04 am

ale? ;) zbyt wiele odkrywajaca sukienka? dlatego mowilam zeby jakies bolerko do tego zalozyc ;) a mini jest modne no i jesli ma dziewczyna niezle nogi to uwazam ze nie mozna pozwolic pani ł zeby je ukrywala :>
romcyś - Sro Gru 19, 2012 8:11 pm

Ale, ale - tygryska, chyba mnie źle zrozumiałaś. Jako "chłop" :banan: zdecydowanie wolę jeszcze więcej nagości i to bolerko wg. mnie wcale nie jest potrzebne. no chyba że dziewczę na spacerek z kolegą pójdzie :wink: . Jako "stary" klezmer, osoba która 40 lat spędziła na studniówkach, balach, weselach, dancingach i innych imprezach, widziałem wiele kreacji, a ta Twoja propozycja moim skromnym zdaniem jest DOSKONAŁA.
Dlatego wielki szacun za twój gust :brawo: :* .
pozdrawiam
romcyś

tygryska - Czw Gru 20, 2012 1:46 am

aaaa dziekuje pieknie romcys :* bo juz sie zaczelam obawiac ze moje wyczucie mnie opuscilo co mozna zalozyc a czego nie ;)
romcyś - Czw Gru 20, 2012 3:44 pm

Widzisz Tygryska :hmm: i choćby taki mały paradoks, Ty chodzisz w futerku, a innych rozbierasz. Wg. mnie jest to bardzo szerokie widzenie horyzontu ubioru, a wyczucie Twoje jest jak najbardziej O.K.
:*
romcyś

tygryska - Czw Gru 20, 2012 6:12 pm

no bo futro kota to duma kota ;) :*
szater - Pią Gru 21, 2012 7:45 am

swoją drogą ...kiedys mini na studniówke było.....niedopuszczalne :hmm:
agusia0994 - Pią Gru 21, 2012 8:15 am

Teraz na szczęście (albo może i nieszczęście) można założyć dosłownie wszystko :???:
nusia - Sob Gru 22, 2012 11:27 am

Miałam podobny problem co Ty kochana. Zbliżający się bal studniówkowy i Ł. Tyle, że u mnie występuje na łokciach- ogromne zmiany łuszczycowe.

Pomogły mi właśnie dwie kochane kobietki z forum : basia44 i tygryska :)
Ściskam je mocno :* Cieszę się, że Tobie także ktoś pomógł:) Bo dlaczego łuszczyk ma czuć się skrępowany na tak ważnej zabawie.
Życzę udanego balu :)

basia44 - Sob Gru 22, 2012 2:57 pm

Moja córcia też kombinowała na wesele czy sylwester coby założyć żeby dłonie zasłonić :smile: :smile:
ale jak mówiła tylko na początku.................................... potem jak zabawa się rozkręciła rękawiczki poszły do torebki :smile: :smile:
nikt uwagi nie zwracał na zmiany :smile: :smile:
tyle że na początek stresu nie było :razz: :razz: :razz:
to siedzi w nas inni nie przywiązują aż takiej uwagi do naszych plamek,młodzież jest bardziej tolerancyjna jak starsi
więc spoko będzie dobrze :smile: :smile: :smile:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group