Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Warto się zarejestrować - po zalogowaniu dostępne są dodatkowe opcje na forum i nie wyświetlają się reklamy

Znalezionych wyników: 5876
Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum
Autor Wiadomość
  Temat: KONFERENCJA W CIECHOCINKU
szater

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 136

PostForum: Ogólne   Wysłany: Czw Paź 17, 2019 5:46 pm   Temat: KONFERENCJA W CIECHOCINKU
19 pazdziernika o 10.00 willa Palinka ul.Zdrojowa 2a

Warto zajrzec co ciekawego proponuje medycyna ludziom chorym na łuszczyce i łuszczycowe zapalenie stawów.Wstęp wolny.Kto ma ochotę zapraszamy :mrgreen:
  Temat: Nowe wątki
szater

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 496

PostForum: Twoja historia   Wysłany: Czw Paź 17, 2019 5:36 pm   Temat: Nowe wątki
to akurat dla mnie nic dziwnego,wiekszosc z nas korzysta ze wsparcia psychologa i psychiatry.Powodzenia :* :tuli: :tuli:
  Temat: Enstilar
szater

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 271

PostForum: Leki   Wysłany: Sob Paź 12, 2019 2:18 pm   Temat: Enstilar
Poczytaj co pisze na temat stosowania sterydów.Jestes chyba jedynym przypadkiem na swiecie na którego nie działaja sterydy :razz: chyba ze stosujesz je tak jak piszesz czyli okazjonalnie to rzeczywiscie ani nie lecza ani nie szkodza...szkoda masci czy pianki,oddaj komus kto skorzysta.

Powtarzam że masci te to nie sa masci STERYDOWE bo takowe to :NOVATE,DERMOVATE ect

dodatek sterydu w tych masciach(DAIVOBET,ENSTILAR) jest minimalna,podstawa jest KALCIPOTRIOL
  Temat: Daivobet
szater

Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 39934

PostForum: Leki   Wysłany: Sob Paź 12, 2019 2:14 pm   Temat: Daivobet
wszystko co ma w składzie kalcipotriol musi byc stosowane systematycznie i dłuższy czas a nie okazjonalnie bo nic z takiego leczenia nie bedzie.Dodatek w tych lekach sterydu jest minimalny.
  Temat: Nowe wątki
szater

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 496

PostForum: Twoja historia   Wysłany: Sob Paź 12, 2019 2:10 pm   Temat: Nowe wątki
Przeszłam całe leczenie na łuszczyce,wszelkie leki dostepne i zdobywcze ,poza biologami,jedno co uzyskałam to rozstrojenie całego organizmu.Najlepiej działały sole złota TAUREDON ale niestety juz nie stosuja w Polsce.Wiem że w Czechach jeszcze tak,ale jak znalesc lekarza w Polsce co by to leczenie poprowadził? Trzymaj sie,moze trafisz na cos co chociaż na troche ci pomoze :* :tuli:
  Temat: witam
szater

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 17758

PostForum: Przywitaj się ! :-)   Wysłany: Sob Paź 12, 2019 2:06 pm   Temat: witam
witamy :*
  Temat: Nowe wątki
szater

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 496

PostForum: Twoja historia   Wysłany: Wto Sie 13, 2019 8:44 pm   Temat: Nowe wątki
ja już od lat prywatnie sie lecze bo na NFZ to dramat,mam też reumatologa co pracuje w szpitalu wiec w razie zaostrzenia mam miejsce na oddziale.Stawy sa powiazane z sercem wiec reumatolog powinien cie kierowac na odpowiednie leczenie :hmm:
  Temat: Witam wszystkich nowych użytkowników!
szater

Odpowiedzi: 675
Wyświetleń: 378357

PostForum: Przywitaj się ! :-)   Wysłany: Sro Sie 07, 2019 5:17 pm   Temat: Witam wszystkich nowych użytkowników!
Stary Łuszczyk napisał/a:
Ja cie..nie było mnie spory czas i widzę,że ten portal zamarł.Nawet Wiedzmusia mało aktywna.Czyzbyście juz wszyscy zaleczyli plamki?:D:D


Duzo teraz udzielam sie w realu,zrobiłam inspektora OTOZ ANIMALS i ratuję zwierzeta,działam tez w stowarzyszeniu ludzi chorych na łuszczyce i ŁZS

Wasi zaczeli jezdzic z nami ,moze kiedys sie spotkamy na szlace na W69 w Zielonej :*
  Temat: serwatka
szater

Odpowiedzi: 109
Wyświetleń: 136274

PostForum: Metody leczenia   Wysłany: Sro Sie 07, 2019 5:14 pm   Temat: serwatka
Dobrze cie czytac księciuniu....serwatka dobra rzecz tez ratuje tak swój zołądek :*
  Temat: Łuszczyca krostkowa
szater

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1399

PostForum: FAQ - Frequently Asked Questions   Wysłany: Wto Kwi 09, 2019 7:53 am   Temat: Łuszczyca krostkowa
odmiana krostkowa nie wystepuje na głowie i twarzy,obejmuje plecy,piersi ,czasem nogi,jest tez krostkowica stóp i dłoni,pod żadna ze znanych mi odmian to nie podchodzi,prosze trzymac sie dermatologa.Pozdrawiam
  Temat: Prosze o pomoc - czy to może być łuszczyca?
szater

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1381

PostForum: FAQ - Frequently Asked Questions   Wysłany: Sro Mar 20, 2019 10:30 am   Temat: Prosze o pomoc - czy to może być łuszczyca?
:grin: :tuli:
  Temat: Prosze o pomoc - czy to może być łuszczyca?
szater

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1381

PostForum: FAQ - Frequently Asked Questions   Wysłany: Pon Mar 18, 2019 9:15 pm   Temat: Prosze o pomoc - czy to może być łuszczyca?
nie jestesmy od stawiania diagnoz.łuszczyca nie pojawia sie jako jedna plamka,zdjecia obejrzałam i niekoniecznie mi one cos mówia.dwa tyg to nie jest długi okres czasu,proponuje spokojnie poczekac aż obejrzy to lekarz...z naciskiem na ...SPOKOJNIE
  Temat: Powitanko!
szater

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3841

PostForum: Przywitaj się ! :-)   Wysłany: Nie Lut 24, 2019 10:03 am   Temat: Powitanko!
zdecydowanie tak :mrgreen: sa rozmaite sposoby i metody,trzeba eksperymentowac,kazdy ma swoja łuszczyce i ona inaczej daje sie leczyc.trzeba tez zaakceptowac chorobe bo ona nas nie opusci do konca życia.Oczywiscie po drodze bedzie pełno takich co cuda beda obiecywac ale nie znam nikogo kto wyleczyłby sie z łuszczycy.Mozna miec krótsze lub dłuzsze remisje i to powinno cieszyc.
  Temat: Za krotko na historie - to raczej początek..
szater

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1210

PostForum: Twoja historia   Wysłany: Nie Lut 24, 2019 9:59 am   Temat: Za krotko na historie - to raczej początek..
takie stosowanie wszystkich metod na raz to tez nie jest dobry sposób na leczenie.nasza choroba powoduje że skóra uodparnia sie na dany sposób i trzeba go zmienic na co zmienisz jak wszystko stosujesz na raz? i Dziegcie i Daivobet? :hmm:
  Temat: Jak (w końcu) ujarzmiłem łuszczycę
szater

Odpowiedzi: 137
Wyświetleń: 172153

PostForum: Metody leczenia   Wysłany: Sro Lut 13, 2019 11:23 am   Temat: Jak (w końcu) ujarzmiłem łuszczycę
kolejna niewiarygodna reklama :>
 
Strona 1 z 392
Skocz do:  
Polecane strony montaż anten Warszawa | | | | | |