Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Warto się zarejestrować - po zalogowaniu dostępne są dodatkowe opcje na forum i nie wyświetlają się reklamy


Poprzedni temat «» Następny temat
SEROTONINA I ŁUSZCZYCA
Autor Wiadomość
KAMILUS2768 

Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 2
Wysłany: Nie Cze 29, 2014 4:28 pm   SEROTONINA I ŁUSZCZYCA

Witam forumowiczów,


Mam pytanie, czy ktoś ma doświadczenie związane z zażywaniem leków antydepresyjnych zawierających serotonine (zoloft) a nasilaniem - uaktywnieniem się objawów łuszczycy ?

Spotkałem się z opinią, że zażywanie takich preparatów może zwiększać objawy - czy możecie wypowiedzieć się w tym temacie ?

Głównie chodzi mi o moją historię gdzie po rozpoczęciu terpii psychologicznej i zapisanie leków zoloft przez psychiatrę które posiadają serotonine, po rozpoczęciu zażywania tych leków po ok. 2-3 miesiące uaktywniła mi się łuszczyca a wcześniej byłem *czysty* i szukam przyczyny... Jeżeli ma to znaczenie mam 25 lat i nikt z rodziny nie miał nigdy tej choroby.
 
 
Witjan 

Dołączył: 22 Lip 2014
Posty: 1
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 7:50 pm   

Leki psychotropowe wśród rozlicznych skutków ubocznych mają w ulotce świąd, więc pewnie mogą nasilić łuszczycę.
_________________
czeka mnie optymalizacja podatkowa
 
 
basia44 


Wiek: 53
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 1690
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 8:21 pm   

I nasilają zależy w jakiej dawce się je bierze i jakie
_________________
Prawdziwa przyjaźń opiera się na tym,co jest dobre dla obydwu przyjaciół
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5897
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 7:35 am   

Nie bardzo wiem co ma świat do wysypu łuszczycy? :shock: Zupełnie inne reakcje zachodzą i gdyby np.wysyp nastapił w ciągu kilku dni,byłaby uzasadniona koniecznosć zmniany leku z SEROTONINY na np CHLOROWODOREK MIANSERYNY bardzo pomocny w leczeniu depresji.Jezeli wysyp nastapił po 2-3 miesiącach przyczyna jest inna.

Z leków psychiatrycznych wpływ na łuszczyce maja jedynie SOLE LITU,wszystkie inne sa bezpieczne(w miare ,jak to leki) ale moze wystapic ,jak przy kazdym leku uczulenie. :smile:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
basia44 


Wiek: 53
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 1690
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 8:30 am   

Cytat:
Nie bardzo wiem co ma świat do wysypu łuszczycy?

Może to że jak swędzi trza się podrapać przy czym uszkadza się naskórek u łuszczyków chory już :hmm:
_________________
Prawdziwa przyjaźń opiera się na tym,co jest dobre dla obydwu przyjaciół
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5897
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 3:55 pm   

Witjan napisał/a:
Leki psychotropowe wśród rozlicznych skutków ubocznych mają w ulotce świąd,.


to ze w ulotce napisano że może wystapc swiąd ma sie nijak do łuszczycy i oto mi chodziło,reklamodawca cos musiał napisac aby spam zostawic :neutral:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Polecane strony montaż anten Warszawa | | | | | |