Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Warto się zarejestrować - po zalogowaniu dostępne są dodatkowe opcje na forum i nie wyświetlają się reklamy


Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana miejsca zamieszkania a łuszczyca
Autor Wiadomość
marcin0210r

Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 4
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 12:49 pm   Zmiana miejsca zamieszkania a łuszczyca

Tak się zastanawiam nigdy nie miałem wielkich problemów z łuszczycą a mam ją od jakiś 7lat od roku mieszkam w dużym mieście i od tego czasu mnie wysypało na plecach i trochę na klatce. Tak się zastanawiam bo nigdy nie miałem na plecach a teraz na większości powierzchni mam i to takie punktowe które są uciążliwe do smarowania :(
 
 
tygryska 
tygryska


Wiek: 55
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 2621
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 4:09 pm   

witaj marcin :) moze taki byc powod ale tak naprawde w sumie nic to nie zmienia bo podejrzewam ze nie mozesz wrocic do poprzedniego miejsca zamieszkania ;)
_________________
kot tez czlowiek, tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5829
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 5:16 pm   

Wysyp moze wystapił z całkiem innych przyczyn....moze stres,moze zmiana trybu zycia,diety ,moze leki a moze i wiek ....wszystko ma znaczenie u nas...takiwysyp moze byc spowodowany gronkowcem...moze chorujesz ostatnio na gardło,zatoki,uszy? :hmm:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
marcin0210r

Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 4
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 8:43 am   

Na nic nie chorowałem ostatnio, jedyną przyczyną jaką dostrzegam może być stres. Ale słyszałem nie raz że np. tygodniowy czy dłuższy pobyt nad morzem bądz górach miał pozytywny wpływ na łuszczycę więc coś w tym musi być tak uważam. Ale cóż nie ma co narzekać ostatnio zaopatrzyłem się w protopic(bo mam na twarzy trochę) daivonex i daivobet więc zaczełem działać :D
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5829
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 1:22 pm   

sam pobyt nad morzem to niewiele da,chodzi o moczenie sie w słonej wodzie a potem opalanko :brawo:

a po co ci DAIVOBET skoro stosujesz DAIVONEX? :hmm:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
stary luszczyk 
staryluszczyk


Wiek: 55
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 922
Skąd: grudziadz
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 1:31 pm   

a gdzie w tym wszystkim jest miejsce na sex nad morzem?:D:D: :lol:
_________________
luszczyca jest tylko choroba..jak wszystkie inne..i trzeba z nia nauczyc sie zyc
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5829
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 3:50 pm   

Majeranku...Księciuniu mój juz tysiąc lat temu umawiałes sie z nami nad morze...jeszcze czwóreczke z przodu miałes...i nie dojechałes a teraz sie pytasz Gdzie czas na sex? :>
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
marcin0210r

Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 4
Wysłany: Sro Sie 08, 2012 6:25 am   

Już odpowiadam Daivonex już nie stosuje bo on pogarsza sytuacje :( przetestowałem go i stwierdziłem że go odstawie bo tam gdzie miałem same obwódki łuszczycy teraz mam całą plamę i wogóle po stosowaniu tym preparatem plamy stają się większe, może wypowie się ktoś kto stosował Daivonex ? Daivobet mi pomaga i dlatego teraz jego stosuje.
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5829
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Sie 08, 2012 8:27 am   

Daivonex to analog wit D3 a DAIVOBET to analog wit D3+ steryd i to silny...dlatego jeden potrzebuje dłuzszego czasu stosowania....ale jest bezpieczniejszy...a drugi jak to steryd...szybko ale na krótkamete...spróbuj moze najpierw ten DAIVOBET na 5dni askoncz leczenie DAIVONEXEM
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
marcin0210r

Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 4
Wysłany: Sro Sie 08, 2012 5:29 pm   

Tak właśnie zrobię, dziękuję za radę ;) Szanuje twoje doświadczenie w porównaniu do mojego jest dużo,dużo większe szczerze mówiąc ale dobra koniec tych komplementów. ha ha a jakież było moje zdziwienie jak wyjąłem z pudełka maść protopic ha ha za 41,23 z receptą a tu takie maleństwo no zdzierstwo :D mało tego ona kosztuje dużo więcej ale w moim mieście są dwie apteki które sprzedają protopic po taniości w pierwszej nie było wogóle, dopiero w drugiej kupiłem, ale cóż pomogła i twarz wygląda ludzko więc szczerzę mogę ją polecić :D
 
 
maryśka 
babcia

Wiek: 55
Dołączyła: 29 Paź 2012
Posty: 6
Skąd: podkarpacie
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 6:46 pm   

Zmiana miejsca zamieszkania -tak w moim przypadku bylo. Objawila się po przeprowadzce do nowego domu.To moje miejsce zamieszkania jakieś toksyczne. Nastąpily zmiany nie tylko na skórze glowy, w sferze seksu na minus, no i stres. Zwrot nastąpil dla Ł. jak wyjechalam na miesiąc do Włoszech nad morze. Wygoiłam się bez leków, ale po powrocie na podkarpacie znowu zaczęła wracac. W tym roku byłam nad Bałtykiem i też bez żadnych specyfików mając jedynie szamponem z czarnej rzepy i myjąc nim codziennie glowę przed snem ustępowały objawy i poczułam, że zwyciężyłam. Jesień i Ł. wróciła ze zdwojoną siłą.
_________________
Nie daj się zepchnąc z właściwej drogi nawet przez idących w tym samym kierunku.
 
 
basia44 


Wiek: 52
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 1690
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 7:00 pm   

http://davidicke.pl/forum/viewtopic.php?t=7467
Cytat:
Przeciwbakteryjne działanie magnezu
Chlorek magnezu jest też silnym środkiem przeciwzapalnym. Tej własności nie posiadają żadne inne postacie magnezu. Pierwszym uczonym, który badał i promował antybiotyczne efekty magnezu, był francuski chirurg, profesor medycyny Pierre Delbet. Szukając w roku 1915 roztworu do przemywania ran żołnierzy, odkrył, że zwyczajowo stosowane antyseptyki w rzeczywistości niszczą tkanki i pogłębiają infekcje zamiast im zapobiegać. We wszystkich jego testach chlorek magnezu dawał najlepsze wyniki. Okazało się, że nie tylko jest on nieszkodliwy dla tkanek, ale też znacząco pobudza aktywność leukocytów i fagocytozę, a tym samym niszczenie chorobotwórczych mikrobów. Później profesor Delbet przeprowadził eksperymenty z wewnętrznym stosowaniem chlorku magnezu i ustalił, że ten związek silnie pobudza układ odpornościowy. W jego eksperymentach fagocytoza wzrosła o 333 procent. Oznacza to, że po przyjęciu chlorku magnezu, ta sama liczba białych krwinek niszczy ponad trzykrotnie więcej mikrobów niż bez niego.
Profesor Delbet ustalił, że chlorek magnezu jest skuteczny w leczeniu szeregu dolegliwości,
w tym choroby przewodu pokarmowego, takiej jak zapalenie okrężnicy i problemy
z woreczkiem żółciowym, choroby Parkinsona, trądziku, egzemy, łuszczycy, brodawek
i swędzenia skóry, impotencji, przerostu prostaty, problemów z mózgiem i krążeniem,
a także astmy, gorączki siennej, pokrzywki i reakcji anafilaktycznych. Dzięki niemu włosy
i paznokcie stają się mocniejsze i zdrowsze, a pacjentom przybywa energii.
Profesor Delbet odkrył ponadto, że chlorek magnezu bardzo dobrze zapobiega rakowi i leczy stany przedrakowe, takie jak leukoplakia (rogowacenie białe), hiperkeratoza (rogowacenie nadmierne)
i chroniczne zapalenie sutka. Badania epidemiologiczne potwierdziły, że w regionach o glebie bogatej
w magnez występuje mniej przypadków raka niż tam, gdzie jest go w glebie mało.

Może warto rozważyć czy tej poprawy nie daje to
http://www.youtube.com/watch?v=6c6fwsmcR1s
od 15 min jest mowa o kąpielach
http://www.favore.pl/2674...ce-slaskie.html :lol: :lol:
więcej tutaj
http://mojaluszczyca.pl/v...=131&p=913#p913
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5829
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 8:20 pm   

nalezy takze wspomniec o tym iz ZAWSZE trzeba skonsultowac stosowanie takich preparatów lub paraleków z lekarzem.Tak sie składa iz w/w produkt daje dosc duze skutki uboczne w formie.....silnego rozwolnienia.Delbet stosowałam jakis czas temu...trzeba uwazac na jelito nadwrazliwe i wogóle najlepiej najpierw sprawdzic poziom pierwiastków w organizmie,poziom sodu,potasu i magnezu musi byc constans.Wszystko musi wspólgrac inaczej beda problemy z sercem,spowoduje to nadmiar magnezu który wypłucze sód i potas. :hmm:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
basia44 


Wiek: 52
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 1690
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 9:00 pm   

Chyba w kąpielach w morze za bardzo nie wypłucze :lol: :lol:
a ja w tym sensie filmik wstawiłam
od 15 min jest mowa o kąpielach w morzu :lol: :lol:
czy i te też ma zalecić lekarz :lol: :lol:

Cytat:
Odmładzanie poprzez przyjmowanie większych ilości magnezu jest powolnym procesem, głównie dlatego, że ilość magnezu, jaką możemy przyjąć, jest ograniczona przez jego przeczyszczający charakter oraz konieczność zachowania równowagi z ilością przyjmowanego wapnia i fosforu.
Jest jeszcze jeden problem polegający na tym, że mięśnie spastyczne mają ubogą cyrkulację krwi
i limfy, co znacznie utrudnia przyjętemu doustnie magnezowi rozpuszczenie się i wymycie zwapnień tkanek i stawów. W leczeniu tych problemów należy więc stosować oliwę magnezową. Proces odmładzania można przyspieszyć zwiększając cyrkulację w permanentnie skurczonych mięśniach poprzez zastosowanie magnezowej oliwy do głębokiego masażu tkanek lub nacierania, albo stosując ją w postaci gorących okładów. Należy jednak zachować ostrożność w przypadku wrażliwej skóry, ponieważ oliwa magnezowa może przez pewien czas piec. W takim przypadku najlepiej jest ją rozcieńczyć do poziomu możliwego do zaakceptowania. Jeśli wciera się ją w formie mocno rozcieńczonej, zostaje powoli wchłonięta przez skórę, natomiast w przypadku formy skoncentrowanej na skórze pozostaje klejąca warstwa, która po pewnym czasie musi być starta lub zmyta bieżącą wodą. Mimo to, w przypadku wielu dolegliwości, takich jak artretyzm oraz inne formy zesztywnienia i bólu, dobrze jest posmarować nią okolice dotknięte chorobą i na noc owinąć czymś utrzymującym ciepło.
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5829
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Gru 02, 2012 10:31 am   

jak zwykle....nie doczytałas o czym pisałam i jak zwykle atak
widac obojetna ci jest wymiana zdan...wolisz monolog :razz:

acha ci co choruja na tarczyce....maja przeciwwskazania do przebywania nad morzem :lol:
Co do innych p/wskazan do kapieli solankowych:
nietolerancja skóry na sól,
gorączka,
stany zapalne skóry,
otwarte rany
- gruźlica,

- zapalenie żył,

- świeże złamania i urazy,

- nadczynność tarczycy,

- nadciśnienie,

- wady serca,

- czynne stany zapalne skóry,

- ciąża,

- miażdżyca, cukrzyca,

- choroby wrzodowe.

....tak wiec okazuje sie ze kazdy medal ma dwie strony :mrgreen:
Absolutnie nie przeczę ze ,kapiele maja swoją zalete,sama tez korzystam...ale zawsze nalezy sprawdzic czy cos zamiast pomóc nam nie zaszkodzi.

Iwonka 60 nasza kolezanka w sanatorium bedac tez niekoniecznie z solanek mogła korzystac:

http://luszczyca.info/vie...ighlight=#39127

Tak sobie mysle ze skoro tak dawno temu pan Delbet cos tak rewelacyjnego wymyslił to dlaczego ....taka cisza o tym w swiecie medycznym :hmm:

Swoja droga już z jednym wynalazkiem Pana Delbeta miałam do czynienia-w wojsku wszystkich obowiazkowo szczepiono(żołnierzy i kadre!) wynalazkiem o nazwie DELBETA
szczepionka była obowiazkowa bo to miał byc cud wynalazek....dobrze ze ktos przeanalizował one cudowne osiagniecie i zaprzestano stosowania...skutki były ,oj były.

Widzisz Basiu ...ja nie cytuje czegos z neta,wiele rzeczy przetestowałam na sobie i znam ich działanie i skutki,dlatego uwazam ze nalezy ROZMAWIAC,wymieniac sie doswiadczeniami a nie atakowac,bo to nie zmienia stanu rzeczy.Znam ludzi co piją wode utleniona,inni mocz, sa tacy co i zabójczą jodyne.....twierdzą że sie tym leczą....uwazam ze jak im to pomaga niech tak robia ale nie mogę biernie przytakiwac, ze to co robia jest zdrowe.
miłej niedzieli życze...słoneczko swieci szkoda czasu na neta :mrgreen:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Polecane strony montaż anten Warszawa | | | | | |