Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Warto się zarejestrować - po zalogowaniu dostępne są dodatkowe opcje na forum i nie wyświetlają się reklamy


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmowy o naszych zwierzakach :)
Autor Wiadomość
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5871
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Sty 08, 2013 10:31 am   

wiem i staram sobie to tłumaczyc....ale ból jest ogromny
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
tygryska 
tygryska


Wiek: 55
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 2621
Wysłany: Wto Sty 08, 2013 10:32 am   

zawsze tak jest niestety... ale jakos trzeba to przetrwac... :tuli:
_________________
kot tez czlowiek, tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
rawr 
żyj.


Wiek: 22
Dołączyła: 09 Sty 2013
Posty: 105
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 2:55 pm   

W grudniu, zdechła moja suczka - Kometa - bardzo mądry piesek choć kapryśny... Na takiego haskiego nigdy już raczej nie trafię... :(
 
 
 
tygryska 
tygryska


Wiek: 55
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 2621
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 4:58 pm   

rawr przykre :tuli:
_________________
kot tez czlowiek, tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5871
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 5:02 pm   

współczuje bo wiem co czujesz.....nie lubie i nie stosuje słowa ....zdechła
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
rawr 
żyj.


Wiek: 22
Dołączyła: 09 Sty 2013
Posty: 105
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 5:12 pm   

Szczerze mówiąc to miałam dylemat czy napisać to słowo, a teraz czytając całe zdanie nie wiem co mnie podkusiło. W każdym razie poprawię. zmarła*
A tak na marginesie to nie wiadomo co spowodowało śmierć - fakt był taki, że po rozpoczęciu wstrzykiwań leku biologicznego, zaczęłam mieć alergię i nie mogłam sie już z nią bawić. Od tamtej pory chodziła smutna... :(
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5871
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 10:05 am   

Oto moje małe szczescie:

Pinczer karłowaty-ratlerek ,2miesiące, DA LOO-ksiązęcej krwi :lol:






i jak pierwsze wrażenia?
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
rawr 
żyj.


Wiek: 22
Dołączyła: 09 Sty 2013
Posty: 105
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 10:50 am   

Śliczny :mrgreen: Ciekawe jaki charakterek :twisted:
 
 
 
Szpilka 
Szpilka

Wiek: 33
Dołączyła: 13 Cze 2012
Posty: 83
Skąd: lubelskie
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 12:50 pm   

Ale słodziak mały. Uwielbiam psiaczki
_________________
Najsmutniejsze zwierzątko na świecie to facet! Bo ma piersi bez mleka, ptaszka bez skrzydełek, jajka bez skorupek i worek bez pieniędzy. Dlatego 80% kobiet nie wychodzi już za mąż, bo zrozumiało, że dla 60 gram kiełbasy nie warto brać całego wieprza do domu :D
 
 
 
tygryska 
tygryska


Wiek: 55
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 2621
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 2:34 pm   

książe ;) swietny :) zobaczymy jak z charakterkiem bedzie ;)
_________________
kot tez czlowiek, tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5871
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 2:58 pm   

DA LOO to dziewczynka i...charakterek jak mamusia.....ostra :mrgreen:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
tygryska 
tygryska


Wiek: 55
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 2621
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 5:18 pm   

ok ksiezniczka ;) wolac na nia bedziesz da loo? ;) moze lepiej princes? ;)
_________________
kot tez czlowiek, tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
szater 


Wiek: 59
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5871
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 7:13 pm   

Ma nadane imie w/g miotu,takie są papiery rodowodowe,hodowca mówił ze moge zmienic imie ale jak nie bedzie stawac na wystawy...a ja narazie nie wiem czy bedzie czy nie.Tamte poprzednie okazywało sie ze musiały przejsc jakies zabiegi z zebami(czesto u ratlerków pojawia sie drugi garnitur zębów i trzeba usuwac0ponieważ stwierdziłam ze nie bede psów stresowac bo mi ich wystawy do niczego nie potrzebne wiec nie robiłam zabiegów a tym samym jako nie idealne...nie mogły stawac na wystawy.DA LOO czyta sie Dalu....wiec krótko i dosc prosto,mam nadzieje ze wszystko sie poukłada,narazie jestem zestresowana jak młoda mamusia.....zapomniałam jak to jest przy szczeniaku......
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
rawr 
żyj.


Wiek: 22
Dołączyła: 09 Sty 2013
Posty: 105
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 7:20 pm   

Wystarczy kochać, a reszta jakoś się ułoży :) Jej imię ma może jakieś znaczenie ?
 
 
 
tygryska 
tygryska


Wiek: 55
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 2621
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 1:09 am   

dalu juz mozna wolac :) w formie pisanej byloby gorzej to jakos stosowac na codzien ;)
_________________
kot tez czlowiek, tylko ma ogon, futerko i jest madrzejszy...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Polecane strony montaż anten Warszawa | | | | | |