Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Warto się zarejestrować - po zalogowaniu dostępne są dodatkowe opcje na forum i nie wyświetlają się reklamy


Poprzedni temat «» Następny temat
Łódź Krzemieniecka.. albo w ogóle Łódź
Autor Wiadomość
Madzik 


Wiek: 33
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Koluszki/ Borowa
Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 1:04 pm   Łódź Krzemieniecka.. albo w ogóle Łódź

ja chodzę do dermatologa w LUx Medzie..w sumie w porządku ale bez rewelacji.. ale mam takie pytanie czy ktoś chodził do jakiegoś ośrodka w Łodzi ? Moja mama ostatnio sie dowiedziała że na Krzemienieckiej jest jakiś lekarz specjalista .. jak szukam na necie to spotkałam kilka opinii typu "tam to więcej nie pójdę" ale to tak ze 2 osoby tak twierdziły. Bywał ktoś może w big city Łódź? :wink:
 
 
 
dosia20011 
DOSIA20011


Wiek: 44
Dołączyła: 18 Sty 2010
Posty: 421
  Wysłany: Wto Sty 19, 2010 10:32 am   

kochana ja osobiście ci odradzam krzemieniecką absolutnie byłam tam 1 raz i ostatni nigdy więcej NIGDY!!!!!!!!!!!!!!przez 30 lat choroby niezostałam tak potraktowana jak tam zgroza poparzyli mi całe ciało cygnoliną jeden żywy ogień dopiero na drugi dzień dali mi steryd żeby złagodzić poparzenie nawet się nieprzyznali że to ich wina bo w aptece młody gó.....żle zmieszał składniki zresztą nie tylko ja byłam poparzona jak tylko się troche poprawiło to szybko mnie wypisali w skutek tego niemogę teraz cygnoliny i lamp i po robocie osobiście polecam ci kniaziewicza biegańskiego od dziecka się tam lecze tam jes naprawde dobrze i opieka i lekarze KRZEMIENIECKA TO POMYŁKA :evil:
 
 
ninika 


Wiek: 41
Dołączyła: 14 Lis 2012
Posty: 21
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 9:53 am   

jeśli chodzi o Łódz TO PROFESOR KASZUBA.ja jeżdżę do niego od 3 lat i dzieki bogu pozbyłam się łuszczycy. od 2 lat mam czysta skórę. polecam :smile:
_________________

 
 
 
waldek 
WALDEK

Wiek: 50
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 293
Skąd: sieradz
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 10:22 am   

Dosia podpisuje sie pod tym co stwierdzilas .Krzemieniecka to pomylka i tez nigdy wiecej tam .Co prawda mnie nie poparzyli bo na czwarty dzien zrezygnowalem z leczenia tam .Profesora Kaszube polecam podobnie jak kolezanka bo tez dzieki tej osobie od 8 miesiecy mam czysta skore a mam nadzieje ze bedzie dalej tak .
 
 
ninika 


Wiek: 41
Dołączyła: 14 Lis 2012
Posty: 21
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 10:44 am   

mogę z rekom na sercu powiedzieć ze nie zażywam w tej chwili żadnych leków maści i nie stosuje żadnej diety jem to co chce pije to co chce i nic się nie dzieje. jest to najlepszy specjalista jakiego kiedy kol wiek spotkałam w swoim życiu. wie co i jak jest konkretny pod każdym względem :mrgreen: ja do niego jeżdżę z bielska -białej i nie zamienie na nikogo innego
_________________

 
 
 
waldek 
WALDEK

Wiek: 50
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 293
Skąd: sieradz
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 10:54 am   

Podobnie jak ja tez nie stosuje zadnych lekow ,,pije co chce,,i jest spoko .Specjalista dobry a przedewszystkim bardzo ludzki normalny czlowiek nie robi z siebie jakiegos wielkiego profesora .Ja mam blisko do niego ale teraz nie odwiedzam zadneo dermatologa jak zmian nie ma .Jak nie masz zmian odwiedzasz go teraz ???
 
 
ninika 


Wiek: 41
Dołączyła: 14 Lis 2012
Posty: 21
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 11:01 am   

jeżdżę na wizyty kontrolne. ponieważ ja miałam łuszczyce stawową. mimo że nie ma wysypów i nawrotów odwiedzam go dwa razy w roku. robię badania kontrolne i jadę.
_________________

 
 
 
waldek 
WALDEK

Wiek: 50
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 293
Skąd: sieradz
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 11:21 am   

Dzieki za odpowiedz i zycze by luszczyca Cie juz nie dopadla :lol: :lol: :lol:
 
 
ninika 


Wiek: 41
Dołączyła: 14 Lis 2012
Posty: 21
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 11:24 am   

nie dziękuje
_________________

 
 
 
szater 


Wiek: 60
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5912
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 2:14 pm   

Dosia ten swój post pisała.... w 2010 roku....duzo sie moglo zmienic od tego czasu :hmm:

Ninika jak rozumiem to miałas stawowa i profesor cie WYLECZYŁ???...A JEZELI MOZNA ZAPYTAC...CZYM....bo ja choruje na stawówke juz dziesiątki lat,jestem pod dobra opieka,przetestowałam na sobie dziesiątki metod i preparatów...ale nie wyleczono mi stawówki....bo to choroba nieuleczalna :shock: sadze ze wystąpiły jakies nieduze zmiany i po zastosowaniu leczenia zatrzymał sie proces chorobowy...jednak sie nie cofnął...bo takiej mozliwosci nie ma :hmm:
zadko sie zdarza aby występowała sama stawówka...i to przez tyle lat zawsze pojawiają sie jakies wysypy...w czasie zaostrzenia choroby stawów...wieksze...piszesz ze jestes czysta...a co takiego stosowałas?
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
ninika 


Wiek: 41
Dołączyła: 14 Lis 2012
Posty: 21
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 2:47 pm   

ja miałam tak: trexan dawkowany dwa razy dziennie po tabletce przez tydzień potem tydzień kwas foliowy takie dawkowanie przez miesiąc potem zmniejszone na 1 raz dziennie aż wszystko zeszło. do tego specjalne maści robione. jedna była biała druga brązowa bardzo śmierdziała i brudziła. do tego byłam u profesora w klinice na badaniach.
no i na co jeszcze, mi zwrócił uwagę na zęby. czy szybko ci się psują. mi sie bardzo szybko psuły kazał mi usunąć . jedna jeszcze dobra na która sie bardzo długo czeka jest metoda biologiczna. koszt samemu żeby opłacić kolosalny bo około 15,000. ale jesli stan jest ciężki profesor kwalifikuje do leczenia na nfz tylko czas długi oczekiwania. no i nie można mieć po tym dzieci. wierz mi od ponad dwóch lat mam spokój ani jednego wysypu. w końcu mogłam z dziećmi jechać na basen, nad rzekę. rozebrać się i opalać. przedtem słonce mi podrażniało wszystko nie mogłam mieć gołego ciała bo od razu mnie piekło. na prawdę warto za inwestować i pojechać do niego. mam wszystkie namiary na niego. jak będziesz chętna to ci podam na pw. nie zawsze dobra znaczy skuteczna. wierz mi wiem co mówię. jeździłam do karkowa do Katowic tylu lekarzy co zaliczyłam to nikt sie temu nie równa.
_________________

 
 
 
szater 


Wiek: 60
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5912
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 3:31 pm   

bardzo serdecznie dziekuje....jestem...ze tak powiem doskonale zorientowana...i w mozliwosciach leczenia i sposobie zakwalifikowania sie do programu leczenia biologami...temat znany mi od lat...byłam jedynie ciekawa jakiez to cud leczenie zastosował profesor....Trexan...znam doskonale...widac łuszczyca łagodna w przebiegu skoro bez leczenia juz rok jestes?...ja niestety ale cały czas musze wspomagac leczenie stawówki ...farmakologia...zreszta podobnie jak wiekszosc moich kolezanek i kolegów chorujacych na stawowke.
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
ninika 


Wiek: 41
Dołączyła: 14 Lis 2012
Posty: 21
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 4:12 pm   

jeśli moge zapytać robiłaś jakieś badania typu próby np tarczycy trzustki wątrobowe. albo tomograf komputerowy miałaś robiony
_________________

 
 
 
szater 


Wiek: 60
Dołączyła: 26 Maj 2009
Posty: 5912
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 4:20 pm   

Droga kolezanko...jakby ci tu powiedziec...łuszczyca to mój konik...poswięciłam jej poznawaniu..większosc swojego zycia...poczytaj na forum...chociaz kilka z moich tematów czy postów....pozdrawiam...miłej lektury :brawo:
_________________
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE
Motto Falubazu
 
 
andrzej 
andrzej

Wiek: 59
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 188
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 8:54 pm   

ninika witaj chcesz leczyć się trexsatem to nie musisz jeździć do Łodzi możesz pójść do reumatologa w Bielsku (dawna przychodnia weluxu) na ul Krasińskiego, albo do szpitala reumatologicznego w Ustroniu oni chętnie leczą tym lekiem ale jak długo lek będzie działał i czy czytałaś ulotkę jak bardzo jest szkodliwy .poczytaj posty na ten tema jak radzi Krysia ,miłego wieczoru :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Polecane strony montaż anten Warszawa | | | | | |