Łuszczyca Łuszczyca - leczenie - forum Łuszczyca
Leczenie, profilaktyka, wymiana doświadczeń

Artykuły o leczeniu łuszczycy, Artykuły o Łuszczycy, Leczenie ŁuszczycyArtykuły  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Łuszczyca ale czy na pewno?
Autor Wiadomość
Thompson 

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 11:46 am   Łuszczyca ale czy na pewno?

Mam 21 lat i jestem studentem. Kilka lat temu poszedłem do dermatologa ponieważ dokuczał mi niezwykle uporczywy łupież - Dermatolog po obejrzeniu głowy stwierdziła, iż jest to łuszczyca. Zapisała mi Squamax i Elocom. Leki nie pomagają ale odczułem zmianę o około 95% w momencie gdy ściąłem włosy na 0. Byłem łysy przez kilka miesięcy i łupież ustąpił w około 95%. Czy mój przypadek jest na pewno łuszczycą czy może to coś innego... Ten "łupież" wygląda na niewielkie płatki skóry... Może to jakaś odmiana zaburzeń hormonalnych albo neurologicznych? Nie mam nigdzie indziej zmian niż na głowie... Skóra głowy, czoła jest sucha na wiór...
Jakby ktoś coś wiedział to proszę o info. - Z góry dzięki

Paweł 

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 12:32 pm   

Witam kolegę studenciaka :D (ja już niedługo nie będę studentem ;) ). Z opisu mi to może wyglądać na łuszczycę. Po ścięciu włosów łatwiej się leczy. Ja ogólnie też na łyso ;) A te płatki skóry to mogą być łuski po prostu. A masz może zaczerwienioną głowę? Jakieś plamy czerwone, miejsca takie? Albo czy miałeś? Bo napisałeś, że większość Ci ustąpiło.

Ja raz w lato się na łyso obciąłem i słońce mi całkowicie zaleczyło głowę - nie na długo, ale zawsze ;)

Thompson 

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 1:33 pm