Wiek: 66 Dołączyła: 26 Maj 2009 Posty: 5953 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Paź 19, 2016 9:01 am Chetnie pomagam...ale
kochani zawsze chetnie pomagam innym biedronkom,w roznych sprawach,dziele sie tym co mam ale...no własnie juz kilka razy zwracano sie do mnie o:
-zorganizowanie recept
-leki na wszelkie choroby
-recepte na pozbycie sie łuszczycy
Wiec moze wyjasnię:nie jestem lekarzem,nie mam dosrepu do recept i leków na wszystkie choroby świata,chetnie wspomagam masciami ale userów z naszego forum,bo działa to tak ze dzis ja komus a potem ten ktos innej osobie.
Nie wysyłam masci czy leków ludziom ,którzy wpadna tu na 10 min,wyszukaja jedynie tematu o darmowych masciach ,napiszą PW i znikna...pomijam fakt iż nawet nie chce im sie sprawdzic kim jest Szater....i zapewniam ze nie facetem.
Na forum jest multum wiedzy,trzeba jedynie poswiecic troszke czasu i poszukac,zadne pytanie nie zostaje bez odpowiedzi,bo chociaz moze forum nie hula jak dawniej ale ja zawsze staram sie tu zaglądac i jestem dostepna dla potrzebujących.
_________________ DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE Motto Falubazu
Wysłany: Sro Sty 18, 2017 8:14 pm
A już nie pamiętam, ale pewnie jakiś steryd to był... To dopisanie _jednego_ leku to też z mojej strony ironia. Jak szater pisze, mają gdzieś ludzi z tą chorobą
A co do UV - ja mam, jak chcesz, zapraszam na sesje. Mi nie pomaga i tak
Wysłany: Wto Sty 31, 2017 9:00 pm
Bo mi wmawiali, że to trzeba czasu, żeby zaczęło działać. Nie pomogło ani na chwilę.
Tylko, jak mówię wszystkim że nic mi nie pomaga (poza sterydami, po których odstawieniu jest tylko gorzej), to "a może to, a może to" Najlepiej mi było, jak miałem jeszcze dziewczynę
Wiek: 66 Dołączyła: 26 Maj 2009 Posty: 5953 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lut 01, 2017 8:39 am